משלוח חינם בהזמנה מעל 750 ש"ח

MITALWALL@GMAIL.COM

אתר דמה

selected posts

Search
Close this search box.

טפטים לקירות, יכולים להתאים לכל החללים בבית גם על רהיטים מעוצבים לחדרי ילדים. יש יופי מיוחד בעיצוב של טפטים המגיעים בדוגמאות מיוחדות ועיצובים שחלק מהם ממש עוצר נשימה.

הרבה יותר נוח להתקין טפטים על הקירות מאשר לצבוע, יש לנו מגוון של אפשרויות אך יש לבצע התאמת טפטים לקירות. חשוב להתאים כל טפט לחדר מסוים, כמו למשל טפט שיתאים לחדר השינה לא יתאים לסלון הבית, ולכן חשוב לבצע התאמת טפטים לקירות. כדאי לקבל

טיפים מאנשי מקצוע בתחום הטפטים על מנת שתדעו כיצד לעשות התאמת טפטים לקירות.  מיש מעוניין בשינוי משמעותו והרגשה של יוקרה בביתו, כדאי כי יחליף את הטפטים, לפעמים אין צורך בשיפוץ יסודי על מנת לשנות את האווירה והעיצוב בבית, הטפטים יעשו כבר את העבודה.   

להחיות את הקירות באמצעות טפטים   היום יש מגוון של טפטים ומדבקות קיר לילדים וטפטים מעוצבים, וניתן למצוא התאמת טפטים לקירות לכל חלל ובעיצוב שיתאים לריהוט ולאווירה הכללית בעיצוב הבית. הטאץ’ הייחודי בקירות הבית ובעיצובו יהיה באמצעות התאמת טפטים לקירות. יש הרבה סוגים של טפטים שיכולים להתאים לסגנון ולעיצוב שלכם, כמו למשל טפטים בשילוב חומרים טבעיים כמו במבוק או קליפת גזעים, וכן טפטים יוקרתיים במרקם של בד קשמיר יוקרתי או בעיצוב משי.  

ניתן להקנות הרגשת חמימות בסלון ובפינת האוכל בבית באמצעות התאמת טפטים לקירות. גם את חדרי הילדים, ניתן להחיות באמצעות טפטים המיועדים לחדרי הילדים והתינוקות, ניתן למצוא מבחר דמויות אהובות מוולט דיסני או ציורי ילדים מרהיבים על מנת שהחדר של הילדים יהיה עליז ונעים עבורם יותר.  

 הטבע מגיע אליכם הביתה..   ניתן למצוא טפטים בהדפסים של פרחים או עצים וההרגשה היא הימצאות בחיק הטבע. יש הרבה אנשים שאוהבים את ההדפסים הללו שנראים ממש אמיתיים ומעניקים תחושה מעניינת ומיוחדת.
מי שמעוניין בעיצוב מודרני של טפטים, כי יש לו ריהוט בסגנון הזה, יוכל בקלות למצוא טפטים עם צורות גיאומטריות או בסגנון מודרני אחר שיתאים לסגנון הריהוט והבית.

ניתן לעטוף ריהוט מסוים בטפטים כמו ארונות ומזנונים והרהיט פשוט נראה בעיצוב חדש. תמיד תוכלו להתייעץ עם מוכרים בחנויות הטפטים, כך שיוכלו לייעץ לכם לגבי התאמת טפטים לקירות.
 
 
 
 
 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *